#TheHunny
Alahai =,=''

Sunday, February 13, 2011 @ 13.2.11 | 0 doa hani berjaya [s]

assalamualaikum sume ..... making-sweetness
haa ! ini dia mao habaq mai !
korang pnh tk buad ssuatu bnd sbb kcian ??
msty la pnh en ??

come here ! closer laa !
i wanna tell u sumtink laa .
haha ! its not a secret meyh .
itu ha , celita yg biasa2 maa !
lu talak tao itu stury aa ??

eh ! ape yg akue membebel nihh ??
huish ! bhye tol ank pkcik shoya nihh !
haha ! making-sweetness meh la aku cter ea ??
ary tue en .. aku tgh mean komputer la kn .
pstue kn , abg aku msuk dapo . ak wt donno je laa en .
ps tue en , ttbe abg aku dtg dkt kt aku en .
dye ckp , " intan . nk tao 1 rahsia tk ?? "
ak pn ckp laa , " ha ! ape dye ngah ??"
"urm , sbenanye en ... munyik (name kucing) tue bngah yg bwk blek"
smbil memandang kehairanan .
" ha ?? "
" abngah jmp dye kt psr time niage td . abngh tgk kcian . abngh bwk la blek .
lx dye dpn uma . pstue abngh pnggil awal . "awal !!! ade ank kucing " *dialog dlm dialog*
pastue awal tngok dye bgy tao intan . abngh tao msty org kcian .
abngh soh la bele "
"la !! " itu je yg mampu ak kte kn . ak gelak jelaa .
abg akue pn gelak jgk !
haha ! nasib koa la kucing . haha ! abangah2 !
nk tgk kucing nyer ?? jup ea ..

LOADING oooooooo

making-sweetness |||||||| 25%

making-sweetness |||||||||||||| 50%

making-sweetness ||||||||||||||||||||| 75%

making-sweetness |||||||||||||||||||||||||||| 100%

DOWNLOAD COMPLETE




itu shj lah dr akue ari nihh . toodle making-sweetness c(=



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Eyntan Haniey + UNKNOWN
Best View at YOUR OWN LAPPY

Blog Archive