#TheHunny
Wig,wiggie wiggle swiggle. eh?

Tuesday, March 5, 2013 @ 5.3.13 | 2 doa hani berjaya [s]


Assalamualaikum para blogger sekalian..
as you can see the picture above. Taktaulah ramai yang dhtau kebelum. Bukan nak promote kepe. Lebih kepada tk puas hati. sudah jelas,terang lagi bersuluh,yang designed "hijab" ni menyerupai rambut! Serius aku tak faham ape kejadah negara jiran kita buat style mcm ni! Serius wa cakap samalu,kalau aku ada nampak makeluk yang pakai benda alah ni,mmg rasa nak baling dengan durian! Bila saya share kt FB,ada junior saya komen,ade mcm style mcm ni kt KL. Tk payah jauh,kat Subang Parade tu pon ada. Ya Allah. ape nak jadi dengan dunia fesyen skrg. dikatanya busana muslimah,tapi masih ada yang terdedah.

Islam tak melarang nak berfesyen. Yang islam larang bila tak ikut syariat. Kalau mcm ni,serupa tak pakai tudung. Islam tu mudah. Tapi tktaulah siapa yang memudahkan lagi,sampai tk fikir kadang2 tk ikut syariat. Em,husnuzon jela yang mungkin designer tu terlepas pandang. tapi kalau dh macamni ghupenya,serious talk! I dh tak boleh husnuzon dah. Kenapa weh? kenapa? kenapa?? ada banyak dah tudung skrg yang boleh dipakai,cantik menawan lagi berstyle! tudung printed english la,tudung syria kalau nak senang. tudung sarung a.k.a tudung express dan bagai2 la kan. tapi kenapa nak jugak buat benda ni weh??? wehh?? ha.nampak tak
aku dah jadi kurang siuman?

Please! Please! please! and PLEASEEEEE my all dear followers (muslimah la tkkan muslimin) jangan,jangan,jangan dear pakai macamni. saya mohon :( nak pakai dalam rumah utk suami takpe. Takut suami hang muntah kaler pelangi la tengok hangpa dress up gitu gaya. Kot mana la tauu kann~~

oke~ selamat membaca,renung2kan dan selamat bermuhasabah :)

CIK HANI: Awat? setengah budak sekolah skuler perempuan malu ka disebut sebagai muslimah? muslimah tu maksudnya perempuan. hangpa bukan perempuan ka??


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!