#TheHunny
What am I supposed to do??

Sunday, March 31, 2013 @ 31.3.13 | 0 doa hani berjaya [s]


Buku dlm gmbr tu tk boleh blah kan? Dah,diam! Yeahh~ akhirnya sekali lagi aku meng-hupdate blog setelah sekian lama. Hati sebelah ku kuat sekali mengatakan nak amek course Veteriner. Memang cita2ku ingin menjadi doktor haiwan. Hati sebelah lagi nak akur kata ibu dan kakak saudara utk amek Nursing.

I just donno laa. Ayah ku dah bising2 sebab surat tawaran tk sampai. Salah aku kah? Dia bising lg sbb aku mcm berdiam diri tk berusaha mencari tempat utk sambung belajar. Salaha ku lagi kah ayah tidak dpt melihat aku dh mohon tempat2 sepatutnya? Ntah lah. Aku pon tidak tahu.

Cuma apa2 pon hal,akan ku sentiasakan diri untuk ber"bincang" dengan Allah,setiap keputusan yang aku nak buat. Pehe dop? Solat Istikharah lah :) Cemburuku melihat membe2 ku yg dah sambung belajar. Most of them yang amek Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM). Bukan ku tak mau sambung STAM. Cuma,ku tak yakin boleh go on dlm arus tu. Almaklumlah,saya ni lemah sikit dlm bab mengapal ni. Kalau hati terdetik nak masuk pon,dh terlambat~ Takpelah. Bygone let be bygone. To go to the future,we have to move on :)

CIK HANI: Mohon doa dari kalian untuk diri ini dapat yg terbaik dlm hidup :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!