#TheHunny
SEMESTER OR SEMONSTER?

Friday, December 6, 2013 @ 6.12.13 | 0 doa hani berjaya [s]

Assalamualaikum,
rasanya aku dah lama tk hupdate blog kan? Eh,dah berkurun kot! Mana taknya,aku masuk sem dua dah. Pasal sem satu pun aku tk update pon langsung! hahahaha.

Well,well,well. Alhamdulillah aku dah sambung study di Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS). Kenapa tak dapat IPTA? Let just say,Allah tahu yang aku tak kuat lagi utk cabaran dunia luar yg sangat ekstrem. So,Allah letak kan dikawasan yang cabarannya medium lagi. Who knows? HE know better :)

Kat sini aku ambik course Foundation Information Technology (IT). Dalam banyak2 foundation,course aku je ada satu kelas. Yang lain semua ada group kelas yg lain. So,kiteroang mcm family :)
First2 tu,mmg aku malas nak kenal dgn orang. lagi2 student laki(ayat poyo ke?) aku rapat dengan student prempuan je. bukan ape,aku takut nanti keluar perangai gila aku. Sampai ada la yang kata aku poyo,taknak bergaul dengan orang,bajet hot sikit. over fancy. Perghh!! Ayat nak menaga aja. hahahahah. Btw,aku dah pun tergila. Yeah,yeah, i know lambat laun keluar je perangai tak semenggah aku tu. Okay2. Nak citer pasal classmate aku ni.

K.dayah-selalu dalam kelas,dia ade je disebelah duk dgn aku. Pantang aku gurau lebih sikit,tachink diaa. haha!

K.shaz- kami punya penolong class. ini orang pon samo yo gila jugak. dulu dia belajar,amek course it juga. bila ditanya pasei pa berhenti dulu,dijawabnya susah. lalu ku menjawab,dahtu sama je kalau akak blajar sini,nt susah jugak! -,-

K.ja-So kelakor ini akak. sempoi gegiloss. orang kedah nauu! hahahah

Ain- this pretty girl,nampak je mcm otai2,tapi kalu tacink boleh tahan juga. sama umur dengan saya!

Muslihah- si gadis manis ini, selalu beri tarbiyah dengan update status diFacebook. Ayat diaa,boleh tahan cili dia letak.

k.shiela- Ini akak ha,kecik2 je. aku ingat umur dia baru 19 ke sama dgn aku ke. ghupenya! *geleng kepala*

Musliha dengan Ain je sebaya dgn aku. Tapi... Haruslah aku yang paling bongsu! Hewhew. Sudah ku ceritakan tentang gadis-gadis yang hot-hot ini. mau kuceritakan pula tentang pemuda-pemuda class aku. I prefer to called them with "pemuda2" . Terasa mcm "WOW" gitu bebudak class aku ni. HAHAHA! Dah diam kau intan!

Let start withhhh...

Faiz- Ketua kelas kami. Seriously! 1st-1st aku ingat dia sebaya aku. sekali k.ja cakap "Haish! dia umoq 20 la. Hang tknampak muka tuo dia tu?" bhaahahahah! Sorry faiz!

Nabhan- Tengok nabhan teringat abang aku. Perangai pon nak lebih kurang sama je~ "nabhan,tgk kau teringat abang aku" "abang kau umur berapa?" "20" "ha,aku la abang kau!" Hahahahaha. Yes! Here, you're my brother :)

Asyraf- Orang panggil acap. Dia ni aku tgk mcm bebudak sikit. Sikit laa~

Shahir- Pendiam. *sila pasang cengkerik punya bunyi utk background sound*

Haziq- Haziq ni tk bersuara sangat dlm class. Main iphone dia aje~

Rauf- Personal Wellness Coach gelarnya. Orang herbalife kan~ Orang gym kan~ Nak nasihat ape2 pasal kesihatan,silakan tanya dia. Nak no tepong? cuba cari belakang pintu jamban. Hahahaha! Rauf! No offense oke?

Azfar- Aku tgk dia mcm selalu sorang2. macam la,MACAM. Taktaula kalau dalam kelas je dia centu.

Irsyad- Orang hebat IT dia ni. Papehal berkenaan dgn lappy ke hape ke yang berkenaan dgn IT la,dari A sampai Z,sampai huruf lepas Z sekali pun,silakan juga tanya dia.

Qiwa- 1st of all aku nak cakap,Biskut lu sedap gilerrr!!!!!!!! Sumpah sedap!!! Dahla banyak cekelet chip. Best la best. aku suka giler. Aku pakse member2 aku beli tau tak! Sampai diorang salah sangka kat aku -,-' Ape yang aku boleh ckp psl qiwa ni,semua orang kenal songkok dia~ Jangan marah,nt kena jual ^_^

Em,so..Yeah! tu jela yang aku boleh describe sedikit sebanyak tentang classmate aku :) Ape barang crita2 tp tkd gambar kan?


Kiri --> K.syaz,K.ja,muslihah,K.dayah,K.shiela,Ain,Me ^^
Kanan--> Irsyad,Haziq,Rauf,Azfar,Asyraf,Nabhan

Our Class Monitor,Faiz 

Shahir,Qiwa. *ce la teka who is who. #eh

Ha,nampak tak aku dah promote biskut qiwa~ ahahahaha



Rasanya cukup lah sampai disini :) Aku sayang bebudak kelas aku. K,malu cakap cemni. ahahahah. Baibai,Assalamualaikum *wave hand*

P/s: Dont lead,I'll wander of bored. Dont follow,I'll get you lost. Walk beside me and help me cause trouble. HAHAHA


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!