#TheHunny
Housemate Oh Roomate

Monday, December 16, 2013 @ 16.12.13 | 0 doa hani berjaya [s]

Assalamualaikum wahai sayang-sayang sekalian..
Eh! Gile geli ayat aku. *peduli pulak mak kan*
Haritu sudah ku ceritakan pasal classmate aku. Now Housemate aku pula? It's all about Sem1 laaa. Sebab sem satu aku tak pernah cerita kan. Walaupun dah aku dah sem dua sekarang ni. Aku tak kira! Aku nak jugak ceghita. Uweekkkkkk,tak kiraaaaaa *jelir lidah*

So,nak ceritanye. Sebelum aku masuk KUIS,dapat tau yang member sekolah dgn aku pun dapat masuk kuis jugak. Jadi kteorang decide. kteorang nak dapat bilik sama. Nama dia Faqhira. Dia sampai dulu. Berkat kesabaran dia tunggu aku,kteorang register sesama,maka dapatlah kami bilik yang sama. Ouuuuhhhhh Yesss!!! Gembirak Gilak Tauk!!!

Oke,time nak packing2 barang tu,adela sorang pempuan ni. kecik je. Aku ingat dia sekolah rendah,dapat tau dia student situ,masuk sama dgn aku. aku pun dengan ramahnya "intan" *sambil hulur tangan* dia sambut la salam aku. Tak lepas lagi ni tgn,aku pandang jela dia. Sedar kesalahan yg dia lakukan,lalu dia membuka mulut dan berkata "Amira" pastu aku senyum blah masuk bilik. hahahahaha.

Hanis,Tykah,Zieha semua aku kenal waktu mcm dah mcm rilek2 sikit kan. Pastu dengan Ta'aruf nye. Kteorang masuk waktu bulan puasa. Penat mmg penat. Tapi syok la,kteorang buka sesama. Lagi cepat la kteorang rapat. Kiteorang tk amek masa lama pun nak rapat,sebab kiteorang semua gegila. Cakap pun selamba lepas. Aku sayang gegiloss oo kat diorang! superb osemm la kan diorang ni.

tapi sangat sedih yang terlampau,sebab sem dua aku terpaksa pindah rumah. Dah la kena pindah rumah,Aku pulak tkdapat sebilik dgn faqhira lagi. Arghhh!! stress giler kot waktu tu. Orang rumah lama aku pun sedih jugak. Alhamdulillah,everything goin well. InshaAllah sem tiga nt kteorang rebut balik bilik kteorang yang lama .
No sesedih la~
Well,time to feed kalian punya eyes ^_^


Left *yes! start from the kuning one la!* : Myra,Aku!,Hanis,Faqhira,Nazihah,Atikah

sudah ckup gila? Belum lagi ni~

okey! Soooooooooo...... Babai!!! 

Cik Hani: People come and go bebeh :')



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!