#TheHunny
How's it feels when.....

Monday, February 24, 2014 @ 24.2.14 | 0 doa hani berjaya [s]


Assalamualaikum..

Memang dah lama aku tak update blog kan. aku update dah nak habis sem. hahahahaha. Ah! pedulikan itu semua. sekati mak la nak post tang bila2 pun. LOL

As you guys can see the picture above. Rasa lega gila kot bila semua dah habis bertanda. tinggal satu tu je lagi. satu tuuuuuuuuuuuuuuuu je lagiiiiiiiiiiiii. FINAL !

seriously, aku sangat dah lama tk balik rumah. sem ni boleh kira dengan jari aku balik berapa kali. Well, korang please doakan aku. sesiapa la yang jenjalan dekat blog aku. Tapi, ade lagi ke orang yang jalan kat blog aku ni? Post syok sendiri. 

Ahh! kesah hape aku~ oke. tuje nak cerita. babai

CIK HANI: Nikah muda, tak salah kan?



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!