#TheHunny
Aku rindu...

Monday, February 24, 2014 @ 24.2.14 | 0 doa hani berjaya [s]

Assalamualaikum,
Aku sebenarnya starting ni taktau nak tuleh guane gaya. Sebab dah karat sikit otak kan, nak tulis ayat berbunga-bunga ni~ *letak tangan kat laptop* (kejap! apesal laptop aku panas?)

Aku semenjak dua menjak ni selalu tengok gambar2 aku dengan beh-fe-ghen aku. uwuwuwuw. 4 orang semuanya. Cantik-cantik, pandai-pandai belaka. Dah boleh jadi mak orang semua nya. Joke. Em,nope. Serius ni.

Serius aku rindu giler dengan diorang. rindu nak hangout dengan diorang. last keluar dengan diorang pun yang pergi IOI haritu. Alah intan, pernah ke korang pergi kelaur temat lain sebelum ni? Dah! diam lah kau.
eh,eh tetiba phsyco berinteraksi seorang diri. Ah! Peduli ape hati ini~

Fykah, belajar di Matrik perak. Eytut, membantu keluarga dirumah. Epa, menuntut dia Unisel. Eycha? Apa khabar si gadis itu. lama sudah ku tidak mendengar gelak tawa nya. Pheww! jiwang habis ayat aku. bhahahahahahahah.

Kalau keluar, aku selalu takdapat ikut. Kiranya, mmg aku selalu la spoilkan plan kiteorang. Sebab ape? Aku ni kan anak ibu. Tapi, diorang faham :) 

Kalau keluar, tak sah la kan kalau tak jadi gile. Ahahahah. kalau keluar, eytut, mesti aku yang layan dia makan. Dia nak kena ada aku. Tapi sokmo juga dia yang tacink dengan aku -,-' fykah, haaaaaaaaaaa! makcik stok/gedung/store/ komik,whatever u call it. Tapi eypa, tak minat sangat dengan komik, taktau nak baca start dari mana katanya. Lahaiii~ Hahahahaha. lawak je.

Okela,okela. aku nak show off sikit me-member aku yang superb ohsem ni kan~







Eytut            Fykah             eypa
Korangggggggg......... nak jumpa koranggggggggggggggggg T_T

CIK HANI: Tan tan tut keladi we we, siapa kawin dulu..... emmmm. HAHAHAHAHAH



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!