#TheHunny

Thursday, April 23, 2015 @ 23.4.15 | 0 doa hani berjaya [s]

Assalamualaikum,

Aku dah lama gila tak menulis ni. Dan aku tak rasa ada yang baca blog aku ni. hahahhah. Gila dah lama kot.

Have you guys been in relationship that you dont know what went wrong? You've tried to figure out where the hell the mistakes, who the one that make it worse, when that you guys become sooo cold to each other. And why is that happen? In the end, you guys became a stranger. Difficult isnt it?

Aku tengah lalui benda tu sekarang. Walaupun dah lama. Dan aku taktau mana salahnya. Aku yang terlalu mendesak? Dia yang terlalu sambil lewa? Atau aku yang terlalu menjaga? Dia dah terasa bosannya?

Ya know what? I seriously dont know what I have to say. Hakikatnya terlalu banyak benda yang aku fikirkan, andaian, penyelasaian, tapi satu pun tak dapat aku terjemahkan. Lagi sekali, jari-jari aku jadi lambat untuk menaip. Otak tau nak cakap ape. Tapi tak tersusun ayatnya. Dan lagi sekali, aku rasa sepi tk berpunya.

Sometimes, im really hoping, that I'll never think about this again. NO! Im really hoping, our memories not crossed into my mind ever. So, I will not hurt this badly. Im not angry. Im not mad. Im not hate. Im just, disappointed. You turned everything you said you'd never be.

Kali ni, aku takkan kejar lagi. Biarlah. Biar. Aku bagi seluas luasnya ruang untuk kau. Kau tau mana nak pergi bila kau dah dapat jawapan.

Im not gonna chase. I'll give you space as much as you want.




:: to many hiccups ey? Im sorry.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!