#TheHunny
Men's Outfit

Monday, May 18, 2015 @ 18.5.15 | 0 doa hani berjaya [s]

Assalamualaikum,

Aku bukan nak cerita pasal trend terkini punya fesyen lelaki. Tidak sama sekali. Takde, nak ceritanya, kalau pergi memana mall, singgah tempat baju ke, tak sah kalau aku tk usha tempat lelaki punya baju sekali.

I would tell you guys, I'll be spending more time at men's outfit. Aku rasa jeles sangat dengan design lelaki punya baju, sweater, seluar (spender/boxer tidak ye, shortpant myb i'll consider :P)

Lagi-lagi seluar jeans dengan T-shirt. Aku tak paham pasal apenye seluar jeans perempuan cikang, ikut shape namatinoharumjadah! Aku pakai tu nak bawak berjalan keluar, bukan nak dok tayang aku punya kaki ramping mana.

Yea, yea, aku tau la saiz aku tkde la sebadan model mana, kalau korang nak kata aku ni gemuk sangat sampai kena pilih baju/seluar lelaki. Cuma, aku suka lelaki punya design dan saiz.

Perempuan punya baju, even saiz L, MASIH KECIK KAU TAU!! Kata L, pasal ape yang dok kecik sangat ni. Kalau saiz L pun dah macam M, kau rasa saiz S dia mcm mana? Aku saiz M oke! Tapi aku lagi selesa ambik saiz L.

lepastu, design dia dah la tak lawa. Design hok laki jugak yang aku terliur tengok sebab smart sangat (T_T) nangis tak berlagu terfikir, asal la perempuan punya outfit diorang tk buat yang smart2.

Tapi dalam wardrobe aku tkdela banyak baju lelaki, Sebab aku banyak pakai blouse, dress. Cuma T-Shirt nak yang besar bawak pergi jenjalan, mmg aku pilih baju lelaki.

:: Dah masuk Kolej aku pakai kasut pengawas yang warna hitam leather material tu, siap ada cop Bata lagi dkt dalam alas kaki tu, member duk tanya "kau pakai Boot ni nak pergi mana". HAHAHAHAHA Voila! Im fab man! ::


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!