#TheHunny
K.I.T.A

Sunday, August 23, 2015 @ 23.8.15 | 0 doa hani berjaya [s]

Hai there!

satu perkara yang aku selalu jadi dalam hidup aku, aku boleh get along dengan ramai orang. Funny part is, diorang semua makin lama makin jauh daripada aku.

Sometimes I can be a really really really really heartless person. Im sorry. Aku bukan jenis menyimpan. What people do, I  will just, "em, oke" "takpelah". Terasa memang terasa, kalau ada yang buat aku terasa. Tapi tak lama. Sekejap je terasa aku.

Aku mintak maaf aku buat korang annoying dengan perangai aku yang tetiba nak grumpy. Yang tetiba nak emo. Yang tetiba nak sensitive dengan perasaan korang. Im sorry.

Aku dengar je cerita orang, sorry kalau kata aku bukan seorang pendengar yang baik. Maaf kalau tak beri reaction yang sepatutnya. Just so you guys know, aku faham cerita korang, aku faham rasa korang. Cuma kadang-kadang aku rasa, "seriously? you guys can handle that kot. Please take some time to get over it". Oke, mungkin aku bersikap selfish dekat situ. Maaf.

Aku kalau boleh sedaya upaya aku taknak ada reaction mcm tu dekat korang semua. Aku mintak maaf sangat-sangat. Aku kalau boleh cuba tahan daripada aku bersikap mcm tu.

Kenapa tk confront pada aku, cakap dekat aku kau tak suka aku buat mcm ni sekian-sekian. Kau boleh tegur aku dalam benda lain, tapi kenapa kali ni kau tk boleh tegur? Sampaikan, status panjang setepek kau bagi dekat aku. Nak bagitaunya kau dah lama menyimpan perasaan2 mcm tu semua.

Aku tk sedar pun itu salah aku. Aku akan sedar kalau kau bgtau aku. Tapi sampai lama mcm tu kau simpan, sampai kau penat, tapi kau tk pernah bgtau aku apa masalah aku yang aku buat dekat orang lain, tetiba aku dapat "surat berhenti". It makes me sad. Really sad. Aku rasa terlampau teruk diri aku.

Walaupun aku mcm acah tk kesah. Deep down, aku sangat terkesan dengan apa yang kau cakap. Bcs, before this I thought you okay. Sejak dari haritu kita dah tak rapat mcm dulu. Kita dah tak bercakap mcm dulu. Aku dapat rasa hambar bila aku mcg dengan kau.

Aku serius rasa sedih. You're my more than my Sahabat kot. You're like sister to me. Maaf sebab aku buat kau mcm tu.

I'm Jerk. iKnow.


Older Post
The Disclaimer



Nama aku? panggil aku SI. Alhamdulillah,sudah hidup 20 tahun. Lembutku tak bermaksud aku tak boleh jadi Cik otai. Dudukku bersimpuh,jangan disangka aku tidak betah untuk berdiri sendiri.Mulutku tertutup jangan sangka hatiku tidak berkata. Mataku tertutup jangan menyangka mindaku tk terbuka. Masih tak pas Class Muhasabah Diri :) Siapa kata labuhkan tudung tu kuno?? Style what!


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!